۱۳۸۹ شهریور ۳۱, چهارشنبه

ادامه توطئه بزرگ حذف هزاره ها اما این بار در انتخابات

در ادامه توطئه بزرگ و خطرآفرین نظام مستبد قوم محور افغانستان، این بار با استفاده از فرصت پیش آمده در انتخابات پارلمانی کشور، قوم حاکم روش دیگری را در راستای حذف هزاره های از صحنه سیاست و محروم سازی این قوم از مشارکت سیاسی شان بکار بستند.
نظام پشتونیزم مسلط بر کشور که در گذشته ها با استفاده از مهره های شان در پارلمان با عدم رای مثبت به کاندید وزرای هزاره جلو ورود هزاره ها به کابینه را گرفته بودند این بار یک گام فرا تر گذاشتند و در طی یک اقدام کاملاً بیشرمانه و غیر انسانی هزاره ها را از حقوق اساسی شان در انتخابات محروم ساختند.
در اوایل کار از موضوع کاهش محلات رای دهی به وضوح پیدا بود که دسیسه ای در راه است اما در ادامه کار که اوراق رای دهی در جریان روز برگزاری انتخابات در تمام مناطق هزاره جات به
شدت با کمبود مواجه شد عمق توطئه دشمنان تاریخی این ملت را به نمایش گذاشت
این اقدام از آن جهت می تواند برای هزاره ها خطر آفرین باشد که کاهش محلات رای دهی و کمبود شدید اوراق رای دهی باعث میشود تا در تمام مناطق هزاره نشین میزان اشتراک مردم در انتخابات به شدت کاهش یابد و نتیجتاً نمایندگان کمتری از این مردم به پارلمان راه یابند و پس از آن نظام قوم محور افغانستان بتواند با استفاده از حضور کمرنگ هزاره ها در پارلمان آینده دسیسه های شوم خویش را راحت به انجام برساند.
از طرف دیگر عده ای که از آدرس این قوم به کرسی قدرت تکیه زده و از خوان نعمت حکومت بهره می برند نیز با فراموش کردن گذشته های شان بی شرمانه سکوت اختیار کرده اند تا مبادا دروازه روزی شان بسته گردد.
بناءً بر ملت هوشیار و بیدار ماست که که با درک درست وضعیت موجود در پی راهکار های اساسی و موثر بمنظور جلوگیری از ادامه روند حذف هزاره ها از قدرت و سیاست باشند تا تاریخ آکنده از محرومیت و محکومیت های این قوم تکرار نگردد.

هیچ نظری موجود نیست: