۱۳۸۹ آبان ۹, یکشنبه

ششمین کنفرانس گزارش دهی سالانه در بامیان آغاز شد

ششمین کنفرانس گزارش دهی سانه ادارات دولتی ولایت بامیان، امروز با حضور داکتر حبیبه سرابی والی بامیان، نمایندگان مردم در مشرانو جرگه و شورای، ولایتی، نمایندگان مردم از مناطق مختلف و ...، آغاز شد.
در بیانیه های افتتاحیه مقام ولایت بامیان از دلایل و مزیت های برگزاری این کنفرانس سخن گفته و افزودند که: " این کنفرانس میتواند زمینه شفاف سازی فعالیت های انکشافی ادارات دولتی و موسسات همکار را برای مردم فراهم سازد" ایشان همچنان از دست آورد های شان در طی سالیان گذشته در بخش های مختلف شامل حکومت داری خوب، شفافیت در استخدام، امورات انکشافی و غیره، توجه به خردجمعی، توجه به نهاد های مدنی، ارتقای ظرفیت کارکنان و مسایل دیگر سخن بمیان آوردند.
والی بامیان تغییر و انکشاف را همانند طفلی دانستند که زمان زیادی میخواهد تا بزرگ شود و افزودند که انکشاف و تغییر همانند انقلاب تاثیرات آنی در پی ندارد.
آقای رهایی سناتور بامیان در مشرانو جرگه به شدت از وضعیت موجود بامیان و انکشافات صورت یافته در آن راضی به نظر میرسید و بامیان را از لحاظ انکشاف هفتمین ولایت در سطح کشور دانست و گفت که شکایت های صورت گرفته در مورد عدم انکشاف بامیان از نظر من مردود و برخلاف واقعیت های موجود است. وی گفت که در آینده ممکن است انکشافات خوبی در بامیان صورت یابد.
در روز اول این کنفرانس سکتور های صحت ، امنیت، زراعت و انکشاف دهات گزارش های کاری یکساله شان را ارائه کردند که در جریان پرسش و پاسخ و جواب به سوالات مسایلی پیش آمد که در پست های بعدی به آن خواهم پرداخت.

هیچ نظری موجود نیست: