۱۳۹۰ تیر ۲۷, دوشنبه

هریکین، هدیه مردم بامیان به وزارت انرژی و آب

بدنبال بی توجهی های فاحش وزارت انرژی و آب در قسمت تامین برق بامیان و در ادامه حرکت های مدنی مردم بامیان، دیروز بعد از مراسم انتقال مسئولیت های امنیتی در بامیان، هریکینی از طرف مردم بامیان به طور تحفه و هدیه به انجنیر اسمعیل خان وزیر با کفایت انرژی وآب، ارسال گردید، این هریکین به دلیل آن اسمعیل خان خود حضور نداشت به غلام فارون وردک وزیر معارف کشور به طور امنیت داده شد تا به وی تحویل دهد.
این حرکت مدنی بامیانیان میتواند هدیه خوبی به وزارت انرژی و آب باشد، و در عین حال میتواند ضربه میخکوب کننده و شرم آوری را به جناب اسمعیل خان وارد کند، تا باشد که تعصبات کور و آشکار وی نسبت به هزاره ها و مناطق هزاره نشین، بیش از پیش عریان تر گردد. البته اگر جناب ایشان شرم داشته باشد و کمی از خجالت سر در بیاورد.


چه خوب و زیبا فرموده بود شهید زنده ای قوم ضحاک قهرمان که یک چشم حکومت کور است و بامیان طرف چشم کور حکومت قراردارد. کاش او نیز بود تا با کلمات داغ و کوبنده اش مثل همیشه بی شرمی ها و تعمدات حکومت و به خصوص وزارت انرژی و آب نسبت به بامیان را برخ مقامات میکشانید.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

یک تحفه بسیار زیبا و زیبنده بود البته برای کسانی که قدرت درک اینگونه فعالیتهای اجتماعی و مدنی را داشته باشند نه به اسماعیل خان و امثالهم....
و ضمنا از آقای احمدی خواهشمندم که نام انجینیر را برای این خبیث استفاده نکنید، این آدم قادر نیست یک ضرب و جمع ساده را انجام بدهد چه برسد به اینکه از الکترون ها و جریان و.... غیره بفهمد بناا به نام انجینیر توهین میشود اگر برای این مرغ دزد استفاده شود.
با احترام: محسن

سليمان احمدي گفت...

محسن جان سلام
تشکر از نظر نیک تان
کلمه انجنیر برای شخص کثیف و فاسد اسعمیل خان درین نوشته نیز به گونه طنز و مسخره آمیز استفاده شده است تا همگان بفهمند که فردی بی لیاقت و نفهمی چون ایشان در یک بست کاملا تخنیکی تقرر یافته است.