۱۳۸۹ بهمن ۳, یکشنبه

اسرائيل يا ايران؛ كدام يك وحشي ترند؟

ماههاست كه تانكر هاي حامل نفت ترانزيتي افغانستان در مرزهاي جمهوري اسلامي ايران (آره جمهوري اسلامي) اجازه عبور نيافته اند و مردم بيچاره اي كه پيش از اين از آن استفاده ميكردند،‌ در سرماي تا زير 20 درجه زمستان با مشكلات شديدي دست و پنجه نرم مي كنند، مردمي كه اكثرا در زير خط فقر زندگي دارند و با زحمت تمام لقمه ناني را براي ادامه زندگي بدست مياورند.
اما سياست هاي غير اسلامي و غير انساني دولت ديكتاتور و تروريست ايران، بر خلاف گفته هاي خود شان كه اسلام مرز نمي شناسد و افغانستان و ايران هر دو از يك پيكرند،‌ باعث شده است تا فقط مردم بيجاره و بدبخت افغانستان ضربات آن را تحمل كنند.
ايران با اسرائيل كه سالهاست ملت مظلوم و آواره فلسطين را در محاصره اقتصادي گرفته اند چه تفاوتي ميتواند داشته باشد؟ منع عبور تانكر هاي نفت افغانستان نيز كمتر از اعمال محاصره اقتصادي نميتواند باشد. اسرائيل نيز همه روزه با بي رحمي تمام به قتل و كشتار انسان هاي بي دفاع فلسطيني دست ميزنند،‌ ايران هم با سنگدلي تمام چندي قبل مهاجرين و آوارگان افغاني را به گلوله بست و آنان را كشته و زخمي ساخت؟
اسرائيل همواره با ترور مبارزين فلسطيني راه براي اشغال اراضي مسلمانان هموار ميسازد و دولت ايران نيز به حمايت از گروههاي تروريستي به ويژه طالبان سياست هاي شوم و كثيفش را در افغانستان به پيش مي برد؟
پس شما بگوييد! ايران با اسرائيل چه تفاوتي دارد؟

۱ نظر:

ناشناس گفت...

همدلان بجان برابرم ! .
سلام و عرض و ادب بنده را بپذیرید .
پیرامون ( فراخوان ملی ) جلساتی دایر خواهد شد .
، شاید شما حضور داشته باشید یا نه ، اما نظریات شما آنجا حضور خواهد یافت ، لذا از شما دوستان تقاضاء مینمایم
نظریات ، انتقادات و پیشنهادات خویش را بنویسید ، تا در جریان گفتگو ها از آن استفاده شود . ممنون شما