۱۳۹۰ خرداد ۱۹, پنجشنبه

ضحاک هم به خیل پرپرشدگان تاریخ پیوست

دوستان توان نوشتن ندارم، درین چند روز هم بدین دلیل نتوانستم چیزی بنویسم، زیرا فاجعه ای که اتفاق افتاد، شدیدا مرا تحت تاثیر قرارداده و روزگار بر من سیاه کرده است.

آری ضحاک رفت، او سفر کرد و ما را با دنیایی از نامهربانی ها و بی عدالتی ها و تلخی های زمان تنها گذاشت. مردی که لحظه لحظه عمرش آکنده از احساس درد و رنج و محرومیت های مردم بود، مردی که چون صخره های بابا و هندوکش در مقابل ناملایمات روزگار رزمید، مردی که هیبت و صلابتش لرزه بر اندام تمام روباه صفتان زمانه انداخته بود، نتوانستند، او را تحمل کنند، نتوانستند فریاد های رسا و تکان دهنده او را بشنوند، نتوانستند جایگاه و شخصیت سیاسی و اجتماعی او را تحمل کنند، بناءً او را مظلومانه به شهادت رسانیدند و هزارستان سربلند را برای همیشه از وجود مبارکش محروم ساختند.

عکس العمل ها، برخورد ها و عملکرد های خیلی ها درین روز ها بسیاری چیز ها را ثابت ساخت، ثابت شد که دست های ناپاک بسیاری ها درین قضیه دخیل بوده است، شاید حتی کسانی در میان قاتلین کثیف و جنایتکار ضحاک وجود داشته باشد که در زمره اولین کسانی بوده اند که به خانواده اش تسلیت گفته اند و اشک تمساح ریخته اند.

اکنون در وضعیت بد روحی قرار دارم و قادر به ادامه دادن نیستم، فقط و فقط میتوانم بگویم سفرش مبارک و خلد برین مقامش باد.

در فرصت های بعدی در صورت امکان به ابعاد دیگر قضیه خواهم پرداخت.

شهادت مظلومانه و جانکاه ضحاک بزرگ ابر مرد قهرمان خار گلوی دشمنان شناخته شده مردم مان تبریک و تهنیت باد.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

من هم کاملا موافق هستم کسانی بودن که اشک تمساح می ریختند و به خانواده ضحاک تسلیت می گفتند اینها وصله هایی هستند که از طرف پشتون ها به ما چسبیده اند تا کی باید چوب این آدم ها را بخوریم تا کی مزدوران بی لیاقت را تحمل کنیم، اینها همان کسانی بودن وقتی که آقای ضحاک و شواری ولایتی در چوک بابا مزاری به نشانه اعتراض از دولت و حکومت محلی تحصن کرده بودن، بی لیاقتی خود و ندانم کاری های خود را با تهمدی تحت عنوان شورای ولایتی از طریق ایران تقویت می شود و اینان جاسوسان ایران هستند را در مقابل جامعه جهانی (یونما و پی آرتی ) تحت پوشش قرار دادند. دوستان بدانید اینان کسانی هستند که نه تنها خیر و صلاح هزاره ها را نمی خواهند بلکه میکروب هایی هستند که تیشه به ریشه هزاره ها می زنند، این میکروبها بی لیاقتانی هستند که گرد هم جمع شدند و به جزء تملق و چابلوسی ویروس بزرگ کار دیگری بلد نیستند و تنگ نظر، بدبخت و سطحی نگر که بالاتر از خود را اصلا قبول ندارند، همیشه در مقابل جامعه جهانی دلقکی را جلو می فرستد (فولادی) و از همدیگر تعریف و تمجید می کنند، مردم بامیان، جامعه هزاره و .... در حال عفونی شدن از دست این میکروبها هستند.