۱۳۸۹ دی ۱, چهارشنبه

آخوندي كه دزد تربيت كرده است

پيش از بيان اصل مطلب ميخواهم بگويم كه اصلا قصد موضع گيري عليه روحانيت و علماي ديني را ندارم و دوست ندارم مهر بي ديني و ارتداد بر پيشاني ام بخورد، زيرا امروزه آسان ترين كار در مقابل افرادي كه به تحليل مسايل ديني برخلاف نظرات و عقايد تحميلي،‌ مي پردازند اتهام ارتداد و خروج از دين و يا مسيحيت گرايي ميباشد.
يكي از روحانيون محترمي كه از سادات نيز ميباشد،‌ در ايام دهه محرم همواره بالاي منبر ميرفت و با آب و تاب تمام مردم را به رعايت احكام دين و شريعت دعوت ميكرد و بيش از حد اصرار ميورزيد كه مردم دست از دين برنداشته ،‌تلاش شان را در راه حفظ دين و شئونات و احكام دين مقدس اسلام متمركز سازند.
اما آنچه تمركز اين مطلب است اين است كه فرزند همين آدم ،‌ همين روحاني داغ و داعي دين،‌ در جريان مراسم عزاداري در ماه محرم دست به سرقت زده و كفش هاي (كفش هاي نو و گران قيمت)‌ مردم را از حسينيه مي دزديد،‌ اين يك ادعا نيست، بلكه شواهد زنده اي ثابت كننده اي اين ادعاست.
بناءً‌ واضح و آشكار ميگردد كه بعضي از افرادي كه نقش تصميم گيرنده براي جامعه را براي خودشان قايل ايند،‌ به جاي اينكه خود الگو باشند و با عملكرد عيني شان ديگران را نيز وادار كنند،‌ تا چه حد به تظاهر دست ميزنند،‌ اينان كساني هستند كه همواره مردم را با حرف هاي دهن شيرين كن شان فريب ميدهند و خود حتي اندكي نيز عمل گرا نيستند و به آنچه خود ميگويند و ديگران را به عملي ساختن آن توصيه ميكنند ذره اي عمل نمي كنند.
اين است واقعيت جامعه بيمار و مريض ما.

۱۲ نظر:

ناشناس گفت...

پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد

زکی گفت...

بله کاملا درست است آخوندهای هم پیدا می شوند که جز حماقت و خیانت چیزی به مردم یاد نمی دهند.
من آخوندی را می شناسم که از نیمه های شب تا به صبح نماز می خواند ولی شکمش پر از مال حرام و بیچارگان است.

danesh گفت...

با سلام!
مشکل من و شما این است که میخواهیم ، اصلاح را از دیگران شروع کنیم . باید اصلاح را از خود شروع کرد تا جامعه اصلاح شود. این روحانی بزرگوار باید اصلاح را از خود و فرزند خود شروع کند.
www.qanonmandi.blogfa.com

ناشناس گفت...

راستی منظورت از نشر این مطلی چیست میخواهی امر به معروف کنی ؟ این که اشاعه فحشا است وقتی فرزند این آخوند این کار را کرده به خود او چه مربوط ؟؟؟ درست است که تربیت او به عهده پدرش است ما او نمیتواند عهده دار کار های فرزندش باشد پس این نوشته شما جز عناد شخصی چیز دیگری نیست خدا شما ر از ین مریضی نجات دهد

ناشناس گفت...

سلیمان، وقتی در وبلاگ سرور جوادی مطلبی را نوشتی که او در جواب ات گفت: "تو بی سواد چیزی را ندانسته حرف نزن"

اول با خود گفتم این جوادی چقدر مغرور است ولی حالا با این مطلب ات که چندی است سمت و سو پیدا کرده برایم ثابت شد که بی سواد که هیچ، هنوز از طفلی هم نبرامده ای.

آخر این هم شد مطلب؟ آخند پسر اش دزد است بنویس که اخند پسر اش دزد است پسوند سادات را چرا بهش می دهی؟ یا دیگر اخند های هزاره پاک پاک اند؟

خواستی چند تایش را برایت با سند نقل خواهم نمود

دشمنی با سادات داری مشکلی نیست، لا اقل ارزنده دشمنی باش (زیرا تهمت کفش دزدی گناهی بزرگی نیست) پس بدنبال بهتانهای بزرگتری باش که لا اقل بحساب بیائی.

سليمان احمدي گفت...

آقاي ناشناس
لطفا واقعيت گرا باشيد و تلخي آن را بچشيد،‌ آنچه من گفتم يك واقعيت عيني است كه اتفاق افتاده است حال اگر عامل اين اتفاق سادات است و يا هزاره و غيره،‌ من هيچ وقتي سادات را به تنها متهم نكرده ام.

سليمان احمدي گفت...

دوست ناشناس ديگر
امر به معروف فقط در مقابل اشاعه فحشا الزام ندارد و موارد زياد ديگري نيز است كه امر به معروف را الزامي ميسازد،‌ و البته بديهي است كه پدر در مقابل عملكرد پسرش بايد احساس مسئوليت نموده و وي را امر و نهي كند و نوشتن اين مظالب به هيچ وجه عناد شخصي نيست من نفهميدم شما از كدام قسمت آن اين چنين برداشت كرده ايد؟

ناشناس گفت...

ارچه نكني سيد استه ديگه. ههههههههههههه

ناشناس گفت...

برادران اگر اسلام را قبول دارید دنبال تبعیض نباشید که دنیا واخرت شما را خراب میکند مخصوصا شما سلیمان جان چون درین اواخیر بعضی مطالب تبغیض امیز مینویسی و بعد بعضی اشخاص مغرض دیگر از ان سو استفاده میکند امید است دنبال سیدو هزاره نگردی مستقیم بنویس فلان کس ننویس سید یا هزاره. تشکر

ناشناس گفت...

عجب مطلب بی خودی نوشتی. نوشت هایت مغرضانه هست.اگر پسر اخوند دزدی کرده این بمعنی این نیست که حرف اخوند ناحق بوده ویا حرف نزند.چرا که محتی در میان انبیاکسانی هستند که فرزند ویا شاگردشان ناخلف بوده مثل پسر نوح ویا یهودا شاگرد و حواری حضرت عیسی و یا پسر حضرت ادم که برادراکشت. مگر می توان بالای پدران ویا اساتید اینها اشکال کرد و گفت که حق ارشاد و هدایت دیگران را ندارند چون نتوانستند نزدیکان خود را تربیت کنند و حتی در مورد رسول اکرم مگر تمام صحابی ان حضرت پس از ان همه تلاش پیامبر هدایت شدند؟و تازه مگر می توان از یک مورد خاص نتیجه عام گرفت که مثلا این اخوند پسرش دزد هست پش تمام اخوند ها پسرشان دزد دند ویا تمام اخوندهااز تربیت فرزندانشان عاجزندویا چنین چیزی. از طرفی تو ادم نادان نمی دانی که اینکه ادم دیگران را به کار خوب هدایت کند حتما لازم نیست خودش هم عامل به ان کار باشدمگر تو بهر کاری که میگوئی عمل میکنی . هر چند که راه درستر این هست که ادم خودش هم عامل به گفته هایش باشدولی اگر کسی حرف خوبی زد شنیدن ان حرف مشروط به این نیست که خود شخص هم عمل کند بلکه شما به عنوان شنونده وظیفه ی خود را داریدو او بعنوان گوینده وظیفه خودش را دارد.اگر شخص به گفتارش عمل کرد نشان از باور و عمق اعتقاد ش دارد.نه اینکه حرفش ناصواب باشد. چه بسا شما گوینده حرف را نشناسید. واگر کسی به گفته هایش عمل نمیکند نهایت اینکه اعتماد مردم با ان شخص کم می شود نه اینکه حرفش درست نباشد ویا حق ندارد دیگران را راهنمائی کند.

سليمان احمدي گفت...

آقاي ناشناس نميدانم چندم!
اول من چند سوال از شما دارم:
- شما از كجا فهميديد كه من گفتم آخوند ياد شده حرف نا حق زده اس؟
- من در كجاي نوشته ام گفته ام ايشان حق بيان چنين مطالبي را ندارند؟
- مغرضانه بودن گفته هايم از كجا براي شما ثابت گشته است؟
برادر عزيز!
به وضوح مشاهده ميشود كه شما خود نادان و افراطي هستيد و تحمل انتقاد را نداريد و معلوم است شما هم از همان تباريد كه روي سخن من با آنان است.
و آري من اعتقاد دارم كه كسي كه ديگران را به انجام كاري توصيه ميكند خود بايد به آن عمل كند و الگويي براي ديگران باشد تا ديگران نيز به آن عمل كنند و الا سخنانش ياوه گويي بيش نيست، مگر نشنيده اي كه گفته اند عالم بي عمل همانند خ ر ي است كه كتاب بارش كرده اند.

ناشناس گفت...

این که پسرش دزد بوده بیا بهت اخوند دزد نشون بدم تو 5 سال 10 واحد خونه ساخت یه خونه ویلایی خرید یه بچه اش تو بانک سر کوچه با دیپلم استخدام شد یه پسرش دانشگاه می ره با ماشین شخصی با ماشین دولتی صبح می برنش ظهر میارنش دو تا ماشین تو پارکینگ داره اما پوست دستش از دست یه دختر 14 ساله لطیف تره اصلا بیا اون اخونده که داشت مخ بیوه میزد رو بهت نشون بدم کجای کاری عمووو