۱۳۸۹ دی ۸, چهارشنبه

در دو روز گذشته دو بار تهديد به مرگ و ترور شدم

در پي انتشار مطالبي در خصوص عملكرد روحانيون و علمادي ديني و نيز بعضي از علماي ديني مربوط به سادات محترم،‌ كه واكنش هاي مثبت و منفي اي را در پي داشت، اخيراً در طي دو روز گذشته در بخش نظرات وبلاگم از طرف افرادي ناشناس كه با هويت اصلي شان حرف نميزنند،‌ دو بار تهديد به مرگ و ترور شدم.
جداي از اينكه اين تهديدات تا چه ميتواند شكل واقعي به خود داشته باشد و بتواند خطراتي را متوجه من سازد،‌ نكته مهمتر عوامل اين گونه اقدامات ميباشد،‌ به عقيده من آنگونه كه از عكس العمل هاي بعضي از افراد نسبت به مطالب نوشته شده،‌ پيداست،‌ آنان فقط ميتوانند وابسته به دو گروه باشند:
1- گروهي كه خودشان را همواره در درازاي تاريخ به عنوان نسل برتر بر مردم مان تحميل كرده اند و هميشه با نيرنگ ها وترفند هاي مختلف كه در آن كاملا مهارت نيز دارند،‌ سفره هاي شان را از دسترنج مردم فقير و محروم مان،‌ رنگين ساخته اند و انگار حالا كه سلطه شان در تزلزل افتاده است،‌ دست و پا ميزنند تا حتي با خشونت هم كه شده جلو افشا شدن رازهاي تاريخي شان گرفته شود.
2- گروه افراطي و يك جانبه نگر‌ روحاني نما،‌ كه آنان نيز در حاليكه خود در ناآگاهي مطلق قرار دارند،‌ سلطه ناحق ديني شان را بر مردم تحميل كرده اند و هرگز اجازه اعتراض و انتقاد نسبت به مسايل ديني را به ديگران و بخصوص نسل جوان،‌پرتكاپو و كنجاو امروزي،‌ كه با نوانديشي و تجدد گرايي،‌ سعي در روشن شدن مسايل مبهم و سوال برانگيز دارند،‌ نداده اند،‌ زيرا اينكار حاكميت تاريخي آنان را در خطر نابودي قرار ميدهد و حكم فرمايي آنان را زير سوال مي برد.
البته قسمتي از اين تهديد ها كه كاملا با عفت قلم و كلام در مغايرت قرار دارد، بدين گونه است "من وبلاگت را خواندم انسان نفهم و خود خواهی هستی اگر باز هم در مقابل روحانیون موضع بگیری دور نیست که ترورت کنیم و سگ هم باز خواست ات را کرده نمیتواند همانطوریکه ......"

۶ نظر:

ناشناس گفت...

برار! باور داریم دنبال پرونده سازی هستی و آهنگ خارج رفتن در سر داری. بهرحال متوجه باشی که نا رسیده حیاتت را از ندهی. اندکی خطر دارد اینگونه اقدامات!

danesh گفت...

با سلام !
به اصل احترام به روحانیت احترام قائل هستم ولی روحانیت باید انتقاد پذیر باشد.انتقاد مفید و سازنده برای روحانیت لازم است. سادات هم مانند هر انسان دیگر کرامت انسانی دارد و توهین روا نیست ولی برتری طلبی سادات را در این عصر هیچ کسی قبول ندارد. کسانی که برتری و سلطه سادات را میخواهند ، هنوز از انسانیت فاصله دارند.
بدرود
محمد تقی دانش
www.qanonmandi.blogfa.com

نجیب الله گفت...

سلیمان جان در نوشته هایت مقداری تعدیل نمایی بهتر است و مطلق آخوند را بد گویی نکنی خوبست. و باید در عناوین نوشته ها و متن آنها از کلمات مطلق " آخوند" استفاده نکنی بلکه بعض آخوند نماها و... بنویسی. هنوز هم در جامعه ی ما آخوند ها وفاداران پروپا قرصی دارند و اخلاقا و شرعا و عرفا نیز فحش و یاتوهین بدون دلیل به یک قشر فرهنگی خوب نیست.
اما در مورد اعمال تهدید ها بدان که : حتی یک تارمویت را نیز کسی نمی تواند کم کند. مگر جرأت می توانند یک نویسنده و متفکر ما را به همین سادگی دست اندازی نمایند. همه شان را با هر نسب و از هر تباری که باشند نابود می کنیم. این تهدید های که در کامنت می آید روزانه برای صدها هزار نفر می آید و نشان از نهایت ترس و ضعف نویسندگان آنها دارد.
به امید تکامل و پیروزی فکری و فرهنگی روز افزون بچه های بیدار و شجاع هزاره.

ناشناس گفت...

سلیمان و آقای دانش بدانند که مغرضانه و از روی شتاب ضقاوت کرده اند چرا که هنوز معلوم نیست که این تهدید ها از طرف سادات باشد ممکن است دشمنان شخصی سلیمان در آن دخیل باشند با این سبب خوب نیست که تعدادی زیادی از سادات را مورد توهین قرار داده و برتری خواه بگویید مگر حضرت علی (ع) و پیامبر برتری خواه بود که فرزندان شان باشند؟
متوجه باش که این قضاوتهایت سرت را به باد ندهد.

ناشناس گفت...

تاجایی که من از موضوع اطلاع دارم یک شبکه خطر ناک روحانیت از کابل و ایران پشت این ماجرا است و آقای سلیمان باید تهدید شانرا جدی بگیر چون من شاهدم که همین ها چندین نفر را سر به نیست کردند حتی در کابل و ریاست جهموری هم آنرا نادیده گرفت پس امیدوارم مواضب خود باشی.

ناشناس گفت...

در افغانستان جان سخنگو را حذف میکنند. ولی در سایر کشورها، بخصوص کشورهای غربی نوشته ها و اظهارات را مدتی مسدود میکنند. یقینا ایران کثیف شبکه های فراوان در کابل و اطراف بویژه در مناطق مرکزی ایجاد و تقویت نموده و عناصر پست و کثیف با تمام قوا به جاسوسی می پردازند و اتفاقا دولت نیز با سکوت با آنها همراهی میکند. بهرحال متوجه باشید برار گل!